reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ivica Jurikova

Ivica Jurikova

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bylinková Lady, ktorá skúša bylinky v podobe čajov, polievok, ich liečivé účinky a použitie v dnešnom rýchlom svete. Zoznam autorových rubrík:  ČÍNSKE ČÁRY MÁRY BYLINKYFENG SHUI

reklama

ČÍNSKE ČÁRY MÁRY BYLINKY

Bylinková Lady:Las Vegas knižnica versus Čínska očisťujúca Polievka

Ivica Jurikova

Bylinková Lady:Las Vegas knižnica versus Čínska očisťujúca Polievka

V knižniciach v zahraničí sa mi veľmi páči. Je tam obrovské množstvo aktuálnych titulov, ktoré sú ľahko dostupné. V Las Vegas knižnici som sa cítila ako v raji. Nie všetci američania majú záujem o fyzické knihy, tak si tam pekne čakajú na poličkách.Náhodou som narazila na knihu Asian Health Secrets od Letha Hadady. Je to hrubá kniha, ktoré väčšinou položím nabok. Táto ma však zaujala. Letha veľmi pochopiteľnou formou opisuje čínsky prístup k liečeniu a dennom používaní byliniek v podobe polievok, čajov a iných doplnkov. Až spätne som si uvedomila, že počas nášho krátkeho pobytu v Číne domáci o šiestej ráno chlípali polievku a všetci si so sebou nosili nádobu s čajom.

  • 14. júl 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu